Senior support med driftsansvar

Er du interessert i en teknisk rolle med driftsansvar?

ProntoTV søker en senior support med driftsansvar for interne systemer. Du vil ved siden av supportoppgaver ha ansvar for drift av våre interne systemer, servere og nettverk. Support-teamet du blir en del av er et stort og sammensveiset team, som gjør alt fra ferdigstilling av installasjoner til å drive support knyttet til alle ProntoTV sine produkter. 

Driftsoppgaver:

  • Konfigurere og drifte interne applikasjoner med integrasjoner, som Confluence, Manuscript, Sonarcube og mer.
  • Identifisere og programmere aktuelle driftsoppgaver og integrasjoner
  • Superbruker og systemansvarlig på Office365 og Azure/DevOps
  • Bør ha kjennskap til Active Directory, Windows server, IIS, DNS, Azure DevOps, AWS.
  • Grunnleggende kunnskaper om nettverksdrift og vedlikehold.
  • Konfigurasjon og drift av produksjonsservere(Internt og eksternt)
  • Aktiv bruk, produksjon og vedlikehold av dokumentasjon
  • Andre oppgaver innen seksjonen må påregnes

Supportoppgaver:

  • Teknisk support mot kunder og sluttbrukere
  • Proaktiv support, overvåke, feilsøke og kontakte kunde om nødvendig
  • Mulighet for hovedansvar mot kunder
  • Assistanse og rådgivning til kunder/partnere via fjernstyring, telefon og e-post
  • Onsite oppdrag ved behov.

Kvalifikasjoner:

  • Ønskelig med høyere relevant utdanning (fortrinnsvis innen IT), men relevant arbeidserfaring kan veie opp for manglende utdanning
  • Solid kompetanse om Windows, hardware og nettverk
  • Initiativrik og proaktiv, evne til å identifisere forbedringer og implementere disse
  • God på dialog og samarbeid
  • Har en god skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne, engelsk og norsk
  • Har erfaring innen IT-support og gode generelle IT-kunnskaper
  • Førerkort, er en fordel, men ikke ett krav

Personlige egenskaper:

  • Ønsker å videreutvikle deg innen IT og er lærevillig 
  • Har genuin interesse av å hjelpe brukere med tekniske problemer
  • Evner å jobbe hands-on og bidra der det trengs
  • Arbeider strukturert og effektivt
  • Opptatt av kvalitet og effektivitet på leveranse

ProntoTV tilbyr:

  • Mulighet til å jobbe med ny teknologi og et nytt og spennende produkt
  • Et lønnsomt selskap med solid vekst
  • Offensivt miljø som vet å verdsette sine ansatte
  • Variert support- og driftsrolle
  • Store utviklingsmuligheter

Søknadsfrist: Snarest
For ytterligere informasjon, ta gjerne kontakt med våre Researchere i Capus, Adrian Marthinsen (938 15 523 / am@capus.no), Snorre Helseth (416 08 640 / sh@capus.no)

Om arbeidsgiveren

ProntoTV ble startet i 1999 og er Norges største totalleverandør av skjermløsninger (også kjent som digital signage). Selskapet har nå 37 ansatte og holder til i Oslo sentrum. ProntoTV skaper digital signage løsninger som er skreddersydd for kundenes behov. I 2016 ble ProntoTV kjøpt opp av Malmø-baserte ZetaDisplay, et av Nordens ledende selskaper på digitalkommunikasjon og notert på den svenske NASDAQ børsen. ProntoTV har i dag en rekke av Norges største selskaper som kunder, blant annet Equinor, Posten, DnB, JCDecaux og Reitan Convenience.

ProntoTV samarbeider også tett med datterselskapet LiveQube, som er Norges største in-store musikktilbyder, tilstede på over 1000 lokasjoner i Norge. Selskapet har vokst kraftig de siste årene, og hadde omsetning på nær 90MNOK i 2020.