; ; Skip to main content Skip to search

Case

Hurtigruten

Bakgrunn

For mer enn 125 år siden ble Hurtigruten etablert. Hurtigruten var det eneste rederiet som våget å levere inn et anbud på postruten utenfor de kartlagte områdene i nord. Hurtigruten har helt siden begynnelsen utforsket fjerntliggende områder som gjør dem til verdensledende på oppdagelsesreiser. Hurtigruten vil at gjestene skal kunne besøke unike og urørte områder på en miljøvennlig måte. Når vi nå går inn i en ny en æra med bærekraftige reiser, setter Hurtigruten standarden for bransjen å følge. I 2019 ble MS Roald Amundsen en del av deres flåte som det første hybriddrevne ekspedisjonsskipet. Hurtigruten slo seg sammen med ProntoTV for å skape en ny type opplevelse på et cruiseskip.

Utfordringer

For Hurtigruten handler det om å skape minner for livet. Hver minste detalj på skipene er designet for å forbedre kundeopplevelsen.

To store utfordringer vi sto overfor:

  1. Å skape en god kundeopplevelse for Hurtigruten handlet til slutt om to ting: Å gjøre det enkelt og / eller underholdende .
  2. Praktiske utfordringer med et maritimt miljø.

Løsning

Løsningen for Hurtigruten besto av tre områder hvor man tok i bruk Digital Signage for å skape en gode kundeopplevelse ombord, samt ble det benyttet mer tradisjonell digital signage i de offentlige områdene ombord.

Ta en titt på videoen nedenfor.

Showcase

VIL DU VITE HVORDAN VI KAN HJELPE DEG MED DIGITAL SIGNAGE?