; ; Skip to main content Skip to search

Vi er spesialister på menneskelig adferd

ProntoTV er en del av ZetaDisplay gruppen. ZetaDisplay er det andre største digital signage selskapet i Europa, og i Norge er vi det aller størst. Formålet vårt er å veilede forbrukeren til ønsket adferd i en beslutningssituasjon gjennom relevant digital kommunikasjon. Vi bidrar til at våre kunder når ut med riktig budskap til riktig person til rett tid i et fysisk miljø. Alt styres via en skybasert proprietær programvare. Internasjonalt er vår bransje anerkjent som digital signage.

Vil du vite hvordan vi kan hjelpe deg?

Grenseløs kompetanse

ProntoTV ble etablert i 1999. Vi har lang erfaring i et ungt marked. Vi har vært med helt fra den spede begynnelse med digitale signage.

Mye har forandret fra vår første installasjon, og vi har utviklet oss sammen med nye behov som har blitt gjeldende. Våre kunder har blitt mer og mer internasjonale. Dette er både gjennom at norske selskaper har beveget seg utenfor våre landegrenser, men også at vi har sett en større andel internasjonale har etablert seg i Norge. Det var med dette bakteppet at man har sett et behov for konsolidering i vår bransje og dermed et større internasjonalt fotavtrykk som gjorde at ProntoTV ble en del av ZetaDisplay. 

De siste årene har ZetaDisplay overtatt ledende lokale Digital Signage-selskaper som passer selskapets filosofi og krav til høy kvalitet. 140 eksperter jobber totalt på ZetaDisplay ved våre åtte kontorer i seks europeiske land. Vi jobber som ett integrert selskap. Med 20 års erfaring innen Digital Signage er ZetaDisplay ledende på det europeiske markedet og selskapet er klar til å utvide ytterligere.

Vil du bli en av oss?

Vår visjon

Our vision is to be the preferred global partner
for nudging behavior at the point-of-decision.

Vår misjon

Our mission is to create and support
behavioral change in a physical environment.

Våre strategiske målsetninger:

  1. Utviklingen av selskapet ved å fokusere på profesjonalisering, internasjonalisering og standardisering.
  2. For å stimulere videre utvikling fokuserer vi på høy kundetilfredshet, investeringer i skalerbare løsninger og kontinuerlig øke grunnlaget for service og tjenester.
  3. Å være den naturlige partneren i de tre forretningsområdene våre – detaljhandel, offentlige rom og forretningskommunikasjon.
  4. Styrking av vår ledende internasjonale markedsposisjon gjennom ytterligere organisk vekst og ytterligere anskaffelser.

Hvordan vi skal levere på vårt løfte:

For å kunne levere smarte digitale løsninger kombinerer vi våre fire kjernekompetanser under ett tak. Vi er eksperter på konsept- og kommunikasjon, programvareutvikling, implementering og drift med kundesupport, overvåking og vedlikehold.